مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 22:122022-02-06اجتماعي

کم و کیف شیوه آموزش حضوری در مدارس مناطق نارنجی


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از تعطیلی آموزش حضوری در کلاس هایی که 2 دانش آموز مبتلا به ویروس کرونا داشته باشند خبر داد و گفت: با تعطیلی 2 کلاس کل مدرسه تعطیل خواهد شد.

- افشین امیریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص شیوه آموزش در مدارس مناطق نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا گفت: در صورتی که در هرکدام از کلاس های این مناطق 2 دانش آموز به ویروس کرونا مبتلا شود آموزش حضوری در آن کلاس تعطیل و فقط در فضای مجازی آموزش ادامه پیدا می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در صورتی که 2 کلاس از یک مدرسه نیز به دلیل ابتلا به کرونا تعطیل شود نیز کل مدرسه تعطیلی خواهد شد و آموزش در فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در مناطق زرد نیز آموزش دانش آموزان کماکان حضوری است و در مناطق قرمز با نظر ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا عمل خواهد شد.

امیریان با بیان اینکه آموزش و پرورش تابع تصمیمات ستاد مقابله با ویروس کرونا است تصریح کرد: در اولین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه روند آموزش حضوری دانش آموزان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/68033


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم و کیف شیوه آموزش حضوری در مدارس مناطق نارنجی

کم و کیف شیوه آموزش حضوری در مدارس مناطق نارنجی