مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:022022-02-08دانش

معاون پژوهشی وزیر علوم: شیراز یکی از قطب های علمی و فناوری شیمی کشور است


معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شیراز یکی از قطب های علمی و فناوری شیمی کشور می باشد که فعالیت دانشگاه صنعتی شیراز می تواند در بخش های مهندسی شیمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارساز شیراز، پیمان صالحی در مراسم بهره برداری از دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شیراز گفت: شیراز از دیرباز به واسطه وجود دانشگاه شیراز پیشگام در آموزش دانشجویان شیمی در دوره های فوق لیسانس و دکترا بوده است.

در زمان حاضر علاوه بر دانشگاه شیراز، دانشگاه صنعتی شیراز نیز به عنوان یک دانشگاه مکمل با تامین زیرساخت های لازم در زمینه آموزش دانشجویان و فعالیت های علمی و فناوری در حوزه شیمی عملکرد خوبی دارد.

معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با وجود زیرساخت های تخصصی در دانشگاه صنعتی شیراز، هم از منظر محصولات پرکاربردی نظیر کاتالیست ها و مواد اولیه دارویی و هم محصولات دیگری که در صنایع پلیمری استفاده می شود، فعالیت دانشگاه صنعتی شیراز در بخش های شیمی و مهندسی شیمی میتواند در هم افزایی با دیگر نهاد ها و دانشگا هایی که در منطقه وجود دارد، پیشران حوزه علم و فناوری و به خصوص در زمینه پژوهشی برای کشور باشد.

علویان مهر، رییس دانشگاه صنعتی شیراز نیز در این مراسم گفت: امروز شاهد بهره برداری از دانشکده های شیمی و مهندسی شیمی، نفت و گاز، آزمایشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پژوهشی وزیر علوم: شیراز یکی از قطب های علمی و فناوری شیمی کشور است

معاون پژوهشی وزیر علوم: شیراز یکی از قطب های علمی و فناوری شیمی کشور است