مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-08بين الملل

پاتک نیروهای صنعاء در شمال غرب یمن و تسلط بر منطقه ای مهم


ارتش و کمیته های مردمی یمن در یک پاتک موفق علیه نیروهای ائتلاف سعودی موفق شدند کنترل منطقه ای را در استان حجه به دست بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، درگیری های شدید میان نیروهای صنعاء و نیروهای ائتلاف سعودی و گروه های متحد آن در مناطق مرزی میان استان حجه (شمال غرب یمن) و مرزهای جنوبی عربستان سعودی ادامه دارد و بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازها ده ها نفر از نیروهای طرفین کشته یا زخمی شده اند.

بر اساس گزارش وکاله الصحافه الیمنیه ، نیروهای صنعاء از مواضع خود در کوه الهیجه به سمت مواضع ائتلاف سعودی در سمت شرقی شهر حرض   در استان حجه دست به یک پاتک زدند و پس از درگیری های شدید میان طرفین، نیروهای صنعاء موفق شدند منطقه المحصام را پاکسازی کنند.

اردوگاه تیپ اول گارد مرزی وابسته به ائتلاف سعودی در همین منطقه ای است که به تصرف نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن درآمده است.

تیپ اول گارد مرزی شامل تعداد زیادی از افراد مسلح حزب اصلاح (وابسته به ائتلاف سعودی) است که یکی از سران این حزب به نام حمود المخلافی آن را تأسیس کرده است.

در ادامه این گزارش آمده، همزمان با پیشروی نیروهای صنعاء، جنگنده های ائتلاف سعودی دست به حملات گسترده علیه چندین منطقه در استان حجه زدند تا شاید بتوانند جلوی این پیشروی را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاتک نیروهای صنعاء در شمال غرب یمن و تسلط بر منطقه ای مهم

پاتک نیروهای صنعاء در شمال غرب یمن و تسلط بر منطقه ای مهم