مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 11:272022-02-08سياسي

چرا باید از زبان فارسی در رنج باشیم؟


ابراهیم خدایار در واکنش به حاشیه های اخیر زبان های قومی و فارسی می گوید: زبان فارسی وطن مشترک تمام اقوام ساکن در فلات ایران است.

آن ها در بیش از هزاوصد سال اخیر عاشقانه به زبان فارسی خدمت کرده اند و از توانایی های بی نظیر آن برای بیان بهترین احساسات و عاشقانه .

- ابراهیم خدایار در واکنش به حاشیه های اخیر زبان های قومی و فارسی می گوید: زبان فارسی وطن مشترک تمام اقوام ساکن در فلات ایران است.

آن ها در بیش از هزاوصد سال اخیر عاشقانه به زبان فارسی خدمت کرده اند و از توانایی های بی نظیر آن برای بیان بهترین احساسات و عاشقانه ترین حالات خود بهره گرفته اند.

پس چرا باید از آن در رنج باشند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای اخیر با به میان آمدن پای برخی رسانه های خارجی، اختلاف نظرهایی درخصوص قیاس زبان فارسی با زبان های بومی و قومی که پیش تر نیز گاهی موجب شکل گیری بحث هایی می شد، شکلی دیگر گرفته و موجب ترند شدن هشتگ هایی همچون منوفارسی شده است.

ماجرا از این قرار است که صفحه العربیه فارسی در توییتر چند روز پیش لینک کارزاری توییتری با عنوان رنج به دلیل زبان مادری با هشتگ #منوفارسی را به اشتراک گذاشت و انگار خاکستر ماجرایی کهنه بار دیگر شعله ور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا باید از زبان فارسی در رنج باشیم؟

چرا باید از زبان فارسی در رنج باشیم؟