مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 15:272022-02-08سياسي

خانواده طلاب غیر ایرانی سفیران انقلاب اسلامی و مکتب تشیع در دنیا هستند


مدیر کل امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به اینکه همسران طلاب به عنوان مبلغه و یار فرهنگی در کنار آنها فعالیت می کنند، عنوان کرد: - ایسنا/قم مدیر کل امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به اینکه همسران طلاب به عنوان مبلغه و یار فرهنگی در کنار آنها فعالیت می کنند، عنوان کرد: خانواده های طلاب غیر ایرانی به عنوان سفیران انقلاب اسلامی و مکتب تشیع در سراسر جهان هستند.

حجت الاسلام سید حمید فقیهی مدیر کل امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه ظهر امروز در نشست خبری چهاردهمین جشنواره قرآن و حدیث خانواده های طلاب المصطفی در سالن جلسات اداره خانواده جامعه المصطفی برگزار شد، با بیان اینکه طلاب الگو و پیشگامان سبک زندگی اسلامی هستند، اظهار داشت: اگر خانواده طلاب را به عنوان حلقه اول این مسئله در نظر بگیریم باید گفت که زندگی و سبک زندگی طلبه و خانواده او برای جامعه بسیار مهم است.

وی در ادامه افزود: سبک و نوع زندگی یک طلبه و خانواده او در جامعه مورد توجه است پس اگر زندگی او مناسب باشد حتما می تواند الگو قرار بگیرد و در جامعه منتقل شود.

مدیر کل امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به اینکه طلاب خارجی از جوامع هدف بسیار مهم ما هستند، گفت: خانواده های طلاب غیر ایرانی به عنوان سفیران انقلاب اسلامی و مکتب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده طلاب غیر ایرانی سفیران انقلاب اسلامی و مکتب تشیع در دنیا هستند

خانواده طلاب غیر ایرانی سفیران انقلاب اسلامی و مکتب تشیع در دنیا هستند