مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 22:572022-02-08سياسي

رعایت اصول حفاظتی، کلید پیروزی در عملیات والفجر 8 بود


معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: رعایت اصول حفاظتی در عملیات والفجر 8 باعث شد دشمن شکست مفتضحانه ای متحمل شود ضمن اینکه این عملیات نه تنها از نظر منطقه ای بلکه در سطح جهانی نیز تأثیرگذار بود.

- سردار صادقی معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با تبریک دهه فجر و سالروز عملیات غرور آفرین والفجر 8 ، اظهار کرد:  این روز به نام روز حفاظت  اطلاعات در سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی نامگذاری شد؛ این عملیات جزء نادر عملیات هایی بود که فرماندهان و رزمندگان اسلام توانستند به بهترین نحو اصول حفاظتی  را در آن  رعایت کنند.

وی درباره دلایل موفقیت این عملیات، گفت: صدق، اخلاص و اتکاء به منبع لایزال الهی بود که رزمندگان ما در دفاع مقدس دائماً آن را مدنظر داشتند و بر اساس آن حرکت خود را تنظیم  می کردند و در این عملیات هم واقعاٌ در اوج صدق و اخلاص همانگونه که خداوند وعده فرموده: لیجزی الله الصادقین بصدقهم جزای  آن را داد و کمکی که باید  انجام می گرفت در حد نهایت انجام شد.

صادقی افزود: رعایت اصول حفاظتی اعم از نقل و انتقال انجام اقدامات مهندسی در منطقه فریب (هورالعظیم) و استقرار ادارات و نیروها در این منطقه، جلسات، برنامه ها و تصمیمات با حداقل اطلاع رسانی به افراد انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت اصول حفاظتی، کلید پیروزی در عملیات والفجر 8 بود

رعایت اصول حفاظتی، کلید پیروزی در عملیات والفجر 8 بود