مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-09سياسي

دادستان تاجیکستان از دستاوردهای الکترونیکی قضایی ایران بازدید کرد


دادستان کل تاجیکستان به همراه هیئت همراه از دستاوردهای الکترونیکی دستگاه قضایی در مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یوسف رحمان احمدزاد دادستان کل کشور تاجیکستان که به تهران سفر کرده است صبح چهارشنبه با حضور در مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه ضمن دیدار با محمد کاظمی فرد رییس این مرکز با اقدامات صورت گرفته در زمینه هوشمندسازی فرآیندهای قضایی آشنا شد.

در این دیدار رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه ضمن تشریح دستاوردهای این مرکز جهت ارائه خدمات الکترونیک قضایی به مردم، به معرفی برخی از سامانه های راه اندازی شده از جمله سامانه احراز هویت برخط، دادگاه های برخط، سامانه ابلاغ و ثنا، اپلیکیشن عدالت همراه، سامانه صدور گواهی عدم سو پیشینه، پابند الکترونیک و … پرداخت و عنوان کرد: این مرکز آمادگی دارد تجربیات خود را در زمینه هوشمند سازی فرآیندهای قضایی در اختیار دستگاه قضایی کشور تاجیکستان قرار دهند.

در ادامه یوسف رحمان احمدزاد ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، خواستار همکاری و انتقال تجربیات و دانش فنی در زمینه ارائه خدمات قضایی به صورت الکترونیکی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران به دستگاه قضایی جمهوری تاجیکستان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان تاجیکستان از دستاوردهای الکترونیکی قضایی ایران بازدید کرد

دادستان تاجیکستان از دستاوردهای الکترونیکی قضایی ایران بازدید کرد