مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-09سياسي

خدمات نظام منصفانه و بدون اغراق به مردم بیان شود


با توجه به اینکه دشمن در تلاش است تا خدمات و نقاط قوت نظام را نادیده گیردبنابراین باید خدمات انقلاب را منصفانه و بدون اغراق برای مردم بیان کنیم.

- ، آیت الله مصطفی محامی در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان ضمن تبریک ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد و نام شهدا و امام شهدا اظهار داشت: نظام ما نظام جمهوری اسلامی است که هم جمهوریت و هم اسلامیت در آن دستور و مأمور به خدمت به مردم می کند.

وی افزود: خدمات فراوانی به دست مسؤولان به مردم شریف سیستان و بلوچستان ارائه شده اما ما می دانیم که نیازها فراوان تر و کار بیشتر است بنابراین همت بیشتر برای خدمت بیشتر می طلبد در واقع خدمت صادقانه به مردم خدمت به نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: خدمت نکردن و عمل نکردن خیانت به نظام جمهوری اسلامی است و همه ما جدا از شخصیت حقیقی مسوولیت های مهمی داریم اگر خوب و بد عمل کنیم به حساب نظام خواهد بود.

وی ادامه داد: تلاش کنیم مشارکت مردم را در خدمت رسانی داشته باشیم هر جا که مردم به میدان آمدند بسیار خوب میدان داری کردند از این رو زمینه اگر برای حضور جوانان فراهم شود به خوبی به میدان خواهند آمد.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور نیز در این نشست گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران نشان دهنده اراده الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات نظام منصفانه و بدون اغراق به مردم بیان شود

خدمات نظام منصفانه و بدون اغراق به مردم بیان شود