مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-09اقتصادي

ساختمان قدیم بیمه سلامت زنجان تهاتر می شود/ پوشش بیمه ای ساکنان20 محله کم برخوردار


مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان به برنامه طراحی شده برای تهاتر ساختمان قدیم بیمه سلامت با دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره کرد و گفت: تهاتر طبق قوانین کشوری و بر اساس توافق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، یعقوب شیویاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران میانگین هزینه این سازمان برای بیمار کرونای را حدود 5 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: آمار پرونده های بستری برای بیماران کرونایی در این استان حدود 15 هزار مورد ثبت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با خبرنگاران با ابراز بی اطلاعی از نتیجه طرح ارائه تسهیلات به زوج های نابارور گفت: جزییات این طرح اطلاع رسانی خواهد شد.

وی از تشکیل کارگروه ویژه برای شناسایی و فراهم کردن زمینه پوشش بیمه ای افراد ساکن در مناطق کم برخوردار بر اساس یک طرح ملی خبر داد و افزود: در حال حاضر ساکنان 20 محله مشمول قرار گرفتن در این طرح هستند که 10 محله در شهرستان زنجان، دو محله در خدابنده، چهار محله در ابهر، سه محله در خرم دره و یک محله هم در سلطانیه قرار دارند که در حال حاضر 100 نفر با استفاده از مزایای این طرح در بیمه سلامت پذیرش شده اند.

شیویاری با تاکید بر اینکه 85 درصد پزشکان فعال در استان زنجان با بیمه سلامت قرارداد همکاری دارند، ادامه داد: 100 درصد مراکز فیزیوتراپی هم طرف قرارداد این بیمه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان قدیم بیمه سلامت زنجان تهاتر می شود/ پوشش بیمه ای ساکنان20 محله کم برخوردار

ساختمان قدیم بیمه سلامت زنجان تهاتر می شود/ پوشش بیمه ای ساکنان20 محله کم برخوردار