مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-09اقتصادي

تامین نهاده دام عشایر تا هفته آینده/ شوراهای عشایری تشکیل می شود


رییس سازمان امور عشایر کشور از تامین نهاده دامی مورد نیاز عشایر تا هفته آینده خبر داد و گفت: شوراهای عشایری برای پیگیری مطالبات این قشر، - ، عباس پاپی زاده امروز چهارشنبه در مراسم جشن عشایر در منطقه قلعه رزه لرستان اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در تأمین نهاده دام مسائل ارزی است چراکه بخشی از این نهاده ها وارد می شود.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در خصوص تأمین ارز نهاده دام عشایر وجود داشت، گفت: این مسائل با دستور مستقیم رییس جمهور و پیگیری وزیر جهاد کشاورزی حل شده است و تا هفته آینده نهاده مورد نیاز را در اختیار عشایر قرار خواهیم داد.

گشایش در بودجه ایجاد زیرساخت های عشایری رییس سازمان امور عشایر کشور اظهار داشت: با وجود همه محرومیت های موجود اما الان اتفاق نظر و تعامل خوبی بین وزارت جهاد کشاورزی، سازمان امور عشایر، دولت و مجلس شورای اسلامی برقرار است و در سال آینده گشایش خوبی در بودجه عشایر و زیرساخت هایی مثل آب، راه، تأمین نهاده و بیمه عشایری خواهیم داشت.

پاپی زاده افزود: در جلسات مختلفی که با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای تعامل با دولت رخ داد بودجه سال 1401 عشایر را نسبت به سال های قبل تا چند برابر افزایش می دهیم و اعتبارات بسیار متفاوتی برای بخش آب، راه و آرد عشایر در سال آینده پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نهاده دام عشایر تا هفته آینده/ شوراهای عشایری تشکیل می شود

تامین نهاده دام عشایر تا هفته آینده/ شوراهای عشایری تشکیل می شود