مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 16:222022-02-09بين الملل

تناقض گویی آمریکایی ها؛ امارات امن است یا نه؟


به رغم اظهارات اخیر فرمانده سنتکام درباره امن بودن کشور امارات، سفارت آمریکا در ابوظبی به اتباع خود درباره هر گونه حمله احتمالی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، حملات اخیر ارتش یمن به امارات باعث شده است که مقامات آمریکایی اظهارات متناقضی را درباره امنیت کشور امارات بر زبان بیاورند.

بیست و هفتم ماه ژانویه (هفتم بهمن ماه) و تقریبا دو هفته پیش بود که وزارت امور خارجه آمریکا با اشاره به حملات موشکی و پهپادی ارتش یمن علیه ابوظبی به اتباع خود هشدار داد و خواستار بالاترین سطح احتیاط برای سفر به امارات عربی متحده شد.

واشنگتن با به روزرسانی هشدار درباره سفر آمریکایی ها به امارات، درباره خطر وقوع حملات موشکی و پهپادی و شیوع ویروس کرونا هشدار داد.

این هشدار پس از آن صادر شد که ارتش و کمیته های مردمی یمن بیست و هفتم دی ماه با حمله گسترده به ابوظبی و دبی چند نقطه را هدف قرار دادند.

این حمله در اینجا پایان نیافت و یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن، هفتم بهمن ماه نیز ضمن اعلام اینکه پایگاه هوایی الظفره و اهداف حساس دیگر در ابوظبی با تعداد زیادی موشک بالستیک ذوالفقار هدف گرفته شده، خبر داد اهداف حیاتی و مهم دیگری در دبی با پهپاد صماد 3 هدف حمله قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض گویی آمریکایی ها؛ امارات امن است یا نه؟

تناقض گویی آمریکایی ها؛ امارات امن است یا نه؟