مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 08:572022-02-10اقتصادي

علت افزایش قیمت برنج و زمان توزیع اینترنتی میوه شب عید در کشور


مشاور و رییس مرکز ارتباطات، امور مجلس و استان های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت:در حوزه تأمین کالاهای اساسی مانند برنج هیچ مشکلی نداریم و منابع آن برای واردات تأمین است اما دلیل اصلی ورود شبکه دلالان هستند که محصول را با قیمت پایین از کشاورزان .

- ایسنا/قزوین مشاور و رییس مرکز ارتباطات، امور مجلس و استان های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت:در حوزه تأمین کالاهای اساسی مانند برنج هیچ مشکلی نداریم و منابع آن برای واردات تأمین است اما دلیل اصلی ورود شبکه دلالان هستند که محصول را با قیمت پایین از کشاورزان خریداری می کنند و بعضاً تا 700 درصد افزایش قیمت از باغ تا سفره مردم را شاهد هستیم.

علیرضا جاویدعربشاهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دولت برای اینکه قیمت بازار را تنظیم کند 2 اقدام افزایش نظارت های میدانی و توزیع هوشمند کالاهای اساسی را در دستور کار خود قرار داده است؛ دولت با افزایش نظارت های میدانی تلاش دارد تا کالاها با قیمت مصوب دولت به دست مردم برسد.

وی ادامه داد: احساس کردیم دلالان و واسطه های غیرضرور در بازار ورود پیدا کردند برای همین امر توزیع هوشمند کالاهای اساسی را در اولویت قرار دادیم.

سازمان مرکزی تعاون روستایی فراخوانی را صادر کرد تا پلتفرم ها و سایت هایی که می توانند به صورت اینترنتی کالا را بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت افزایش قیمت برنج و زمان توزیع اینترنتی میوه شب عید در کشور

علت افزایش قیمت برنج و زمان توزیع اینترنتی میوه شب عید در کشور