مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 11:272022-02-10سياسي

احیای زمین یک اصل مهم است/ مالکیت روستاییان محترم شمرده شود


نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: احیای اراضی بایر توسط مردم و محترم شمردن مالکیت خصوصی همه افراد باید از سوی مدیران دستگاه های اجرایی جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی که با حضور مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی در سالن باغستان برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح کاداستر و رفع تداخلات از اقدامات بسیار خوبی است که امیدواریم در دو سال آینده به پایان برسد اما لازم است به چند نکته نیز توجه شود.

وی اضافه کرد: به نظر می رسد نگاه مدیران در این زمینه بیشتر دولتی است و فکر می کنیم وظیفه داریم زمینها را به هرحال برای دولت بگیریم و این کار را نوعی خدمت تلقی می کنیم در حالی که اگر کوچکترین اجحافی حتی با رعایت قانون به مردم صورت گیرد باید در آخرت پاسخگو باشیم.

 نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: برای تعیین حدود اراضی کشاورزی در کنار همه ابزار های پیشرفته و نقشه هوایی لازم است به نظر پیش کسوتان و افراد معتمد محلی روستاها در مالکیت گذشته افراد هم توجه شود.

وی بیان کرد: باید بین یک روستایی زحمتکش و یک دلال و زمین خوار تفاوت قائل شویم و به رعایت حقوق مردم توجه بیشتری داشته باشیم تا حقی ضایع نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای زمین یک اصل مهم است/ مالکیت روستاییان محترم شمرده شود

احیای زمین یک اصل مهم است/ مالکیت روستاییان محترم شمرده شود