مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 18:272022-02-10سياسي

آمریکا نگران 60 میلیون گرسنه خود باشد/توزیع 15 هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان


فرمانده سپاه صاحب الامر اعلام کرد: 15 هزار بسته معیشتی در ایام الله دهه فجر در بین آسیب دیدگان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر استان  در جمع خبرنگاران اظهار کرد : رزمایش مومنانه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری بعد از شیوع  ویروس منحوس کرونا در بین مؤمنین رواج پیدا کرد و سپاه میزبان محبت مردم  و  خیرین بود.

  وی افزود: تا به امروز بیش از 310 میلیارد تومان مردم، سپاه و بسیج رزمایش مومنانه را انجام دادند و بسته های معیشتی خود را تقدیم کرده اند.

  فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین خاطر نشان کرد: در آغاز جشن های دهه فجر  امسال ما یک مرحله 15 هزار بسته معیشتی را تهیه و توزیع کردیم که توسط  فرماندهان نواحی در شهرستان ها نیر انجام  گرفت.

  رفیعی آتانی یاد آور شد: امروز مجدد 15 هزار بسته معیشتی را به ارزش ریالی هر بسته 500 هزار تومان صورت گرفت که در این رزمایش به صورت  نمادین در قزوین برگزار  و توزیع آن در گستره استان قزوین انجام خواهد گرفت.

  وی تاکید کرد: در این رزمایش بیش از 100 خودرو بارگیری شده بود که در  نواحی مختلف تقسیم بندی شده و  از قبل ولی نعمت ها شناسایی شده و با حفظ کرامت و حرمت آن ها امشب شادمانی شب پیروزی انقلاب را برای آن ها دوچندان خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا نگران 60 میلیون گرسنه خود باشد/توزیع 15 هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان

آمریکا نگران 60 میلیون گرسنه خود باشد/توزیع 15 هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان