مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 18:572022-02-10سياسي

توزیع 15 هزار بسته معیشتی در استان قزوین


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی مفتخر به خادمی ملت است و بر این اساس نیز مطابق وظایف خود، بخشی از جامعه را که در جریان شیوع ویروس منحوس کرونا دچار مشکلاتی شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عصر امروز در جریان برگزاری مراسم توزیع 15 هزار بسته معیشتی به آسیب دیدگان ناشی از شیوع بیماری کرونا در سطح استان، اظهار کرد: رزمایش مومنانه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری بعد از شیوع ویروس منحوس کرونا در بین مؤمنین آغاز شد و در این بین سپاه میزبان محبت مردم و خیرین بود.

  وی افزود: تا به امروز بیش از 310 میلیون تومان مردم، سپاه و بسیج، در جریان برپایی رزمایش مومنانه هزینه کرده اند و بسته های معیشتی تهیه شده را به جامعه هدف رسانده اند.

  فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) خاطر نشان کرد: در آغاز جشن های دهه فجر  امسال، یک مرحله 15 هزار بسته معیشتی را تهیه و توزیع کردیم که توسط فرماندهان نواحی در شهرستان ها نیر انجام گرفت.

رفیعی آتانی ادامه داد: در آستانه سالروز پیروزی انقلاب نیز 15 هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته 500 هزار تهیه شد که در این رزمایش نوزیع آن به صورت نمادین در شهر قزوین برگزار و پس از آن در گستره استان انجام خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 15 هزار بسته معیشتی در استان قزوین

توزیع 15 هزار بسته معیشتی در استان قزوین