مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 21:272022-02-11ورزشي

دهکده المپیک در شیراز ساخته می شود


وزیر ورزش و جوانان از میزبانی خوب شیراز در برگزاری سه دوره از این رقابت ها نام برد - وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ورزشکاران استان فارس همیشه در رقابت های المپیک، بازی های آسیایی و مسابقات بین المللی صاحب مدال های ارزشمندی شده اند، گفت: به پاس این موفقیت ها در شیراز دهکده المپیک طی چهارسال ساخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، حمیدسجادی جمعه شب در حاشیه مراسم پایانی سی امین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون در شیراز ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجرافزود: برگزاری 30 دوره منظم این رقابت ها آن هم در ایام دهه مبارک فجرکار بزرگی است که فدراسیون بدمینتون انجام داده است که از بهترین فدراسیون هاست.

وی اضافه کرد: با این روند خوبی که این مسابقات در پیش دارد این امیدواری وجود دارد که شاهد برگزاری هر چه زودتر صدمین دوره این مسابقات باشیم و این اتفاق خواهد افتاد.

وزیر ورزش و جوانان از میزبانی خوب شیراز در برگزاری سه دوره از این رقابت ها نام برد و اظهار داشت: استاندار فارس، اداره کل ورزش و جوانان و دیگر مسئولان این استان مانند همیشه در میزبانی سر بلند بیرون آمدند وامیدواریم این روند خوب ادامه یابد و باز هم شاهد میزبانی این استان در سایر رشته های ورزشی در سطح بین المللی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهکده المپیک در شیراز ساخته می شود

دهکده المپیک در شیراز ساخته می شود