مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 07:472022-02-12سياسي

با جهاد تبیین به دنبال بیان واقعیت های انقلاب باشیم


نماینده مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان گفت: دشمن درصدد است تا دستاوردهای انقلاب را وارونه جلوه داده و نقاط ضعف را بزرگ کند که در این جهت باید با جهاد تبیین به دنبال بیان واقعیت های انقلاب باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی شامگاه جمعه در گردهمایی ائمه جمعه اهل سنت شهرستان های زاهدان، میرجاوه و منطقه سیستان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب سال1357 انقلابی مردمی و اسلامی بود و مردم ایران برای حاکمیت دین و اسلام به رهبری امام خمینی(ره) به میدان آمده و با نصرت و یاری خداوند متعال این انقلاب به پیروزی رسید.

امام جمعه زاهدان انقلاب اسلامی ایران را در ابعاد مختلف دارای برکات متعددی دانست و افزود: به تعبیر امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران انفجار نور معنویت، هدایت و دین خواهی بود.

آیت الله محامی بیان داشت: در دوران رژیم طاغوت، اهالی دین، حوزه های علمیه و مراکز دینی محروم و مهجور بودند اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی این مراکز گسترش پیدا کرده و روح اسلام خواهی و معنویت در جامعه فراگیر شد.

وی افزایش چندین برابری مساجد و نمازهای جمعه و جماعت را یکی از آثار انقلاب اسلامی دانست و عنوان داشت: افزایش مدارس علمیه، کثرت طلاب و اساتید، گسترش مکتب خانه ها و آموزش های قرآنی و صدها مراکز علمی و فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با جهاد تبیین به دنبال بیان واقعیت های انقلاب باشیم

با جهاد تبیین به دنبال بیان واقعیت های انقلاب باشیم