مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-12اجتماعي

حمله 150 شکارچی غیرمجاز نقابدار به پرندگان میانکاله


150 شکارچی نقاب زده به تالاب میانکاله یورش برده و بعداز مواجهه با محیط بانان به سمت آنها شلیک کردند، هرچند گفته می شود عدم صدور پروانه شکار ، دلیل این یورش گروهی بوده است اما به نظر می رسد کشمکش های اخیر مسئولان استانی هم بی اثر نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، انتشار تصاویری از حضور ده ها شکارچی مسلح در تالاب میانکاله در روزهای اخیر مورد توجه و انتقاد دوستداران و فعالان محیط زیست قرارگرفت.

آنطور که محیط بانان منطقه گزارش کرده اند، تعدادی از شکارچیان به صورت گروهی در محدوده جغرافیایی استان گلستان وارد تالاب میانکاله و مناطق اطراف جزیره آشوراده شدند و پس از مواجه شدن با محیطبانان، با آن ها درگیر شده و حتی به سمت آنان تیراندازی کردند.

حسینعلی ابراهمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با تایید وقوع این درگیری ها در محدوده جغرافیایی استان گلستان، اظهار داشت: حدود 10 روز پیش نزدیک به 150 شکارچی برای شکار غیرمجاز وارد منطقه آشوراده شدند که با مقاومت یگان حفاظت محیط زیست مازندران و نیروی انتظامی بندرترکمن تعدادی از آن ها دستگیر و ادوات غیرمجازشان ضبط شد.

اعتراض نسبت به عدم صدور پروانه شکار با شلیک به محیط بانان! وی افزود: هفته گذشته و چند روز بعد از نخستین حضور گروهی شکارچیان، بار دیگر این افراد به همان منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله 150 شکارچی غیرمجاز نقابدار به پرندگان میانکاله

حمله 150 شکارچی غیرمجاز نقابدار به پرندگان میانکاله