مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 10:422022-02-12سياسي

برگزاری نخستین جشنواره سرود فجر در زنجان


جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نخستین جشنواره سرود فجر در زنجان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: 22 بهمن سالروز تشکیل حکومت اسلامی است، چون در این تاریخ بنای حکومتی که آرزوی انبیا هم بود، محقق شد.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه تحول در ماهیت حکومت بر اساس اعتقاد و باور مردم از برکات انقلاب اسلامی بود، بیان کرد: خوشبختانه نتیجه این تلاش را 43 بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دیدیم و در 22 بهمن مشاهده کردیم که مردم پای کار  آمدند.

وی در ادامه از برگزاری نخستین جشنواره سرود فجر خبر داد و گفت: سرود به عنوان یک هوای تازه می تواند باشد و ما امروز هم به سرود نیاز داریم چنانچه مقام معظم رهبری نیز به بحث سرود بسیار تاکید دارند و به فرموده ایشان امروز این خلأ را داریم.

سردار طهماسبی افزود: به نظر من سرود نوعی از شعر بسیار پرتأثیر و اثرگذار است و از بسیاری از انواع شعر و شاید بگوییم از همه آنها اثرگذارتر است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تربیت و کشف استعدادها، شناسایی گروه ها و تولید آثار ویژه در حوزه سرود را از اهداف نخستین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر عنوان کرد و افزود: این جشنواره در قالب تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره سرود فجر در زنجان

برگزاری نخستین جشنواره سرود فجر در زنجان