مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-12سياسي

فرماندار ورامین: ادارات، محصولات خود را از تولید کنندگان داخل شهرستان تهیه کنند


ادارات و نهادها برای برطرف کردن نیازها و خرید خود از تولید کنندگان داخل شهرستان و بومی بهره گیری خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین ظهر امروز بمناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و جشن انقلاب اسلامی که به همت کمیته تولید و اشتغال برپا شده بود، در جمع کارگران و تولید کنندگان ورامین، اظهار کرد: مهم ترین صحنه و عرصه کشور تولید، صنعت و اقتصاد است.

وی گفت: جشن انقلاب اسلامی و حضور باشکوه مردم در جشن یوم الله 22 بهمن این را اثبات کرد که انقلاب اسلامی زنده و پویا است و مردم علی رغم سختی ها و مشکلات، نظام اسلامی را دوست دارند و باور دارند.

فرماندار ورامین با اشاره به دشمنی دشمنان اسلام در چهل و سه سال گذشته بیان کرد: مردم ایران اسلامی در چهل و سه سال قبل تصمیم گرفتند بر اساس اصول فطری خودشان مستقل و دارای رای باشند و این امر با رهبری امام راحل و خواسته خود مردم محقق شد.

درویشی ادامه داد: دشمنان و ایادی شاه زمانی به ایران به عنوان طعمه لذیذی نگاه می کردند اما مردم نگذاشتند ثروت های بی شمار این کشور به دست خارجی ها برسد.

وی تغییر حاکمیت را خواسته خود مردم در ایجاد انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم خواستار عزت بودند و منافع جبهه کفر با عزت مندی این مردم شجاع از بین رفت و به همین خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ورامین: ادارات، محصولات خود را از تولید کنندگان داخل شهرستان تهیه کنند

فرماندار ورامین: ادارات، محصولات خود را از تولید کنندگان داخل شهرستان تهیه کنند