مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 08:472022-02-13اجتماعي

از انجام پروازهای عتبات عالیات تا 3 کاروان آماده اعزام مازندران به سوریه


مدیرحج و زیارت مازندران با هشدار نسبت به فعالیت غیر مجاز آزادبرها در مازندران، گفت: ثبت نام اسفند ماه اعزام عتبات عالیات آغاز شده و تا قبل از 24 اسفند به صورت رزرو در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به انجام پرواز به  سوریه از مازندران اظهار کرد: در حال حاضر روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته  پروازهای عتبات عالیات در مازندران انجام می شود که با استقبال خوبی نیز همراه است.

وی با بیان اینکه پروازهای عتبات عالیات از تاریخ 10 آذر ماه امسال  شروع شده و تا قبل از ماه مبارک رمضان هم ادامه دارد، گفت: درخواست های مازاد بر ظرفیت نیز  از طریق ایستگاه پروازی تهران در دستور کار قرار دارد که به طور میانگین به صورت غیرمنظم یک پرواز در هفته انجام می شود.

مدیر حج و زیارت مازندران با هشدار نسبت به فعالیت غیرمجاز آزادبرها افزود: همچمنان دفاتر غیرمجاز زیارتی یا همان آزادبرها به صورت پراکنده فعالیت دارند و هیچ گونه کنترلی روی فعالیت آنان وجود ندارد.

این مسؤول بیان کرد: در ارتباط با فعالیت آزادبرها خود زائران نباید مراجعه کنند و هوشیار باشند؛ چرا که از لحاظ بهداشتی خدمات آنان بسیار ضعیف بوده که زائران را مورد سوءاستفاده های مالی و مذهبی قرار می دهند و موضوع مهم اینکه ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انجام پروازهای عتبات عالیات تا 3 کاروان آماده اعزام مازندران به سوریه

از انجام پروازهای عتبات عالیات تا 3 کاروان آماده اعزام مازندران به سوریه