مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:122022-02-13پزشكي

کرونا همچنان در گلستان می تازد/ یک گام تا 600 تایی شدن بستری های کرونایی


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از روند افزایشی مبتلایان به کرونا در گلستان خبر داد و گفت: در حال حاضر 587 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.

- ایسنا/گلستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از روند افزایشی مبتلایان به کرونا در گلستان خبر داد و گفت: در حال حاضر 587 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.

سعید گل فیروزی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ایسنا از روند افزایشی شیوع کرونا در استان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر 587 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که از این تعداد 90 نفر در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند و 42 نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند، وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ شهری با وضعیت آبی و کرونایی در استان گلستان وجود ندارد، افزود: گرگان، علی آبادکتول، بندرگز، کلاله، کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و آق قلا در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند، همچنین آزادشهر، رامیان، گنبدکاووس، مینودشت و گالیکش در وضعیت نارنجی و مراوه تپه در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با بیان اینکه تاکنون 96 درصد از مردم گلستان دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند، خاطرنشان کرد: 83 درصد از گلستانی ها دوز دوم واک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا همچنان در گلستان می تازد/ یک گام تا 600 تایی شدن بستری های کرونایی

کرونا همچنان در گلستان می تازد/ یک گام تا 600 تایی شدن بستری های کرونایی