مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-14سياسي

پدرانی از جنس صبر و استقامت...


پدران شهدا، اسوه های ایثار و نمونه های برتر استقامت و فداکاری و الگوی معنویت و صداقت هستند که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه های خود گذشتند و فرزندان خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند.

- آرام آرام روز پدر و فرخنده میلاد امیرالمومنین علی(ع) فرا می رسد و به رسم هرساله، فرزندان برای دست بوسی به محضر پدر می روند اما در این میان پدرانی هستند که به جز یک پلاک و وصیت نامه و یک سنگ قبر، هیچ نشانی از او ندارند.

تاکنون هرآنچه گفته شد، در مورد صبر مادران شهدا بود و کمتر کسی از پدران آنها برایمان گفته است؛ پدران شهید، مظهری از عشق، ایثار و استقامت هستند، پدرانی که سال هاست نبود فرزندان خود را تحمل می کنند.

وقتی با این پدران سخن می گوییم، آرامش خاصی در چهره آنها پیداست و شاید چندین سال از شهادت فرزندانشان سپری می شود اما هنوز وقتی نام آنها به میان می آید، اشک در چشمانشان جمع می شود و با صدایی لرزان می گویند؛ جگر گوشه ام بود، رفت و دیگر برنگشت.

این افراد شاید فرزندان دیگری هم داشته باشند اما فرزندان شهید خود را جور دیگری می دانند البته وقتی از گذشته ی خود سخن می گویند آشکار می شود که پسران آنها مانند خودشان بوده و نمونه ی بارز ضرب المثل پسر کو ندارد نشان از پدر کاملا به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدرانی از جنس صبر و استقامت...

پدرانی از جنس صبر و استقامت...