مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-15ورزشي

حبیبی: نخستین آکادمی بین المللی ورزش را تاسیس کردیم


با ثبت آکادمی بین المللی ورزش آسیا می خواهیم کلاس های آموزشی، سمینارها و همایش های بین المللی، کمپ های تمرینی و تخصصی سازی و علم ورزش را ارائه کنیم.

- علیرضا حبیبی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تاسیس آکادمی ورزشی آسیا اظهار کرد: با حمایت پاکدل رییس فدراسیون هندبال و همچنین فدراسیون آسیا نخستین آکادمی بین المللی ورزشی آسیا تاسیس شد.

این باشگاه و آکادمی ورزشی از سال 1392 فعالیت خود را در ایران آغاز کرده بود.

در طول سال های گذشته هم با همکاری باشگاه ها و فدراسیون در خصوص برگزاری کمپ های خارج از کشور و برگزاری سمینارهای ورزشی بین المللی در ایران، اعزام مربیان و بازیکنان به دوره های آموزشی خارج از کشور فعالیت داشت.

مدرس بین المللی هندبال افزود: من به عنوان مربی و مدرس بین المللی و با توجه به ارتباطات بین المللی که دارم تلاش کردم این آکادمی را از طریق فدراسیون هندبال آسیا به ثبت برسانم تا بتوانیم در زمینه های آموزشی، سمینارها و همایش های بین المللی، کمپ های تمرینی، تخصصی سازی هندبال در حوزه های مختلف و تورنمنت های بین المللی را عرصه کنیم.

حبیبی در ادامه گفت: حوزه فعالیت این آکادمی فقط مخصوص هندبال نیست و برای کلیه رشته های ورزشی است اما با توجه به تخصص من در هندبال تصمیم گرفتم اول با هندبال شروع کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبیبی: نخستین آکادمی بین المللی ورزش را تاسیس کردیم

حبیبی: نخستین آکادمی بین المللی ورزش را تاسیس کردیم