مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-16سياسي

پرونده های مرتبط با جرائم فضای مجازی در حال افزایش است


دبیر کمیته پیگیری مطالبات حوزه فرهنگ و رسانه دادستانی کل کشور گفت: بر اساس برخی گزارشات، پرونده های مرتبط با فضای مجازی حجم قابل توجهی پیدا کرده و این پرونده ها در حال افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(دام ظله العالی) در دیدارهای مختلف با کارگزاران نظام و فرمایشات خود به آن اشاره فرموده و بر ضابطه مند شدن این فضا تاکید مضاعف داشته اند.

وی گفت: موضوع فضای مجازی و مدیریت آن یک مسئله فرا قوه ای است و صرفاً مربوط به یک دستگاه یا سازمان خاصی نیست.

به عبارت بهتر مجلس شورای اسلامی در قانونگذاری، قوه مجریه در اجرای قانون و دستگاه قضایی در نظارت بر اجرای قانون مکلف هستند به وظایف خود در این حوزه حساس و خطیر به درستی عمل نمایند.

وی گفت: دستگاه قضایی کشور هم در راستای وظایف و تکالیفی که قانون اساسی و قوانین و مقررات بر عهده او قرار داده است وظیفه دارد ضمن رسیدگی به جرایم ارتکابی، در پیشگیری از وقوع جرم هم ورود جدی داشته باشد.

دبیر کمیته پیگیری مطالبات حوزه فرهنگ و رسانه دادستانی کل کشور افزود: بر اساس برخی گزارشات، پرونده های مرتبط با فضای مجازی حجم قابل توجهی پیدا کرده و این پرونده ها در حال افزایش است.

در حالی که اگر به هشدارها توجه و عنایت لازم می شد و مراقبتهای لازم اعمال می گشت از وقوع بسیاری از جرایم پیشگیری به عمل می آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های مرتبط با جرائم فضای مجازی در حال افزایش است

پرونده های مرتبط با جرائم فضای مجازی در حال افزایش است