مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-16اقتصادي

چالش اجرای پروژه های اراضی اوقاف در شهرقدس


فرماندار قدس با بیان اینکه تاکنون حدود 20 درصد بودجه 1400 جذب شده و بعضی از مدیران شهری ضعف در پیگیری مطالبات بودجه ای دارند گفت: بحث اراضی اوقافی در شهرستان قدس یکی از معضلات بوده و موجب شده در اجرای برخی پروژه ها با چالش مواجه شویم.

- وحید گلیکانی فرماندار شهرستان قدس در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار کرد: بودجه ای که برای سال 1400 شهرستان قدس درنظرگرفته شده حدود 54 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده که تاکنون حدود 20 درصد آن جذب شده است.

وی گفت: زیرساخت های شهرستان قدس ضعیف است و بعضی از مدیران شهری ضعف در پیگیری مطالبات بودجه ای دارند.

  فرماندار قدس افزود: مدت زمان جذب بودجه 1400 تا پایان سال است که در صورت تمدید تا پایان تیرماه سال آینده نیز فرصت بوده اما چالش هایی در سطح کشوری در جذب اعتبارات وجود داشته و شهرستان نیز متصل به استان بوده و تصمیم سازی ها در استان اتفاق افتاده و استان نیز به بودجه های ملی اتصال دارد، در نتیجه این چالش ها شهرستان را تحت تاثیر قرار داده و سعی داریم تا پایان سال مالی این 20 درصد را ارتقا دهیم.

  وی خاطر نشان کرد: بحث اراضی اوقافی در شهرستان قدس یکی از معضلات بوده و دستگاه ها در اجرای پروژه ها معمولا در جایی جهت اجرایی شدن حرکت می کنند که از نظر سندیت مشکلی نداشته باشد و از سوی دیگر اسناد زمین های ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش اجرای پروژه های اراضی اوقاف در شهرقدس

چالش اجرای پروژه های اراضی اوقاف در شهرقدس