مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 09:172022-02-17سياسي

سرعت گیرهای کارشناسی نشده بلای جان و مال مردم ابهر


معاون برنامه ریزی فرماندار ابهر گفت: نصب سرعت گیر در سطح شهر باید به صورت کارشناسی شده باشد تا شاهد آسیب به جان و مال مردم نباشیم.

- امیر رفیعی صبح امروز (28 بهمن ماه) در جلسه شورای ترافیک ابهر با بیان اینکه این شورا یکی از شوراهای مهم در حوزه شهری محسوب می شود، عنوان کرد: اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ سازی و آموزش است، لذا باید به این دو مقوله توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش بسیار موثری در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری دارد که همه باید به آن توجه کنیم، ادامه داد: در جلسه شورای ترافیک مسائل مهم شهرستان مطرح و درباره آن تصمیم گیری می شود، از اینرو اعضای این شورا حتما باید به اجرای مصوبات آن نگاه ویژه ای را داشته باشند.

معاون برنامه ریزی فرماندار ابهر در ادامه با اشاره به وجود انتقاداتی از نصب برخی سرعت گیرها در این شهر، یادآور شد: سرعت گیرها باید به جا و در محل مناسب نصب شود و قبل از نصب نیز باید حتما نظریه کارشناسی در محل های نصب سرعت گیر و سرعت کاه اخذ شود تا شاهد آسیب به جان و مال مردم نباشیم.

رفیعی با تاکید بر اینکه سرعت گیرها باید با استانداردهای لازم و اصولی نصب شود تا خسارتی از این محل نصیب مردم نشود، اضافه کرد: پذیرفته نیست در هر محل، خیابان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت گیرهای کارشناسی نشده بلای جان و مال مردم ابهر

سرعت گیرهای کارشناسی نشده بلای جان و مال مردم ابهر