مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-17حوادث

تماشاچیان حوادث امداد را سخت و مرگ را سهل می کنند/ سلفی با آوار


انفجار در ساختمان مسکونی رباط کریم تعدادی فوتی و مصدوم برجا گذاشت اما مثل همیشه ازدحام مردم، امدادرسانی را با دشواری همراه کرده بود.

- - گروه استان ها: حادثه پلاسکو آنقدر تلخ و جانسوز بود و هست که هر زمان به عمق این فاجعه تلخ می نگریم و ابعاد آن را مورد بررسی قرار می دهیم باز هم نمی توانیم درک کنیم که ازدحام و تجمع مردم چگونه امدادرسانی را سخت تر کرده بود، حتی تصور این موضوع که انسانی زیر آوار مانده و یا در حریق محاصره شده و عده ای به دنبال تجمع در اطراف محل حادثه می باشند و فکر سلفی برای صفحه های اجتماعی شأن هستند هم زجر آور است.

ابتدای شامگاه چهارشنبه 27 بهمن ماه با یک خبر ناگوار منتشر شد، خبری که شوک بزرگی بود، انفجار یک ساختمان مسکونی سه طبقه با تعداد نامعلوم افراد در این محل واقع در رباط کریم، که با اعلام به هلال احمر و اورژانس بلافاصله نیروهای امدادی در محل حاضر شدند و امدادرسانی آغاز شد.

نکته حائز اهمیت این موضوع ازدحام جمعیت و حضور تماشاچیان حوادث همیشه در صحنه است، این افراد با حضور بی جای خود کار را از آنچه که بود برای نیروهای امداد و نجات سخت تر کرده بودند و کار به جایی رسیده که امدادگران برای پراکنده شدن جمعیت التماس می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشاچیان حوادث امداد را سخت و مرگ را سهل می کنند/ سلفی با آوار

تماشاچیان حوادث امداد را سخت و مرگ را سهل می کنند/ سلفی با آوار