مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-17سياسي

412 شهید گمنام در مازندران آرام گرفته اند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به میزبانی استان از 412 شهید گمنام گفت: 43 شهید در بابل تدفین هستند.

- ، سردار عبدالله ملکی پیش ازظهر پنجشنبه در گردهمایی اعضای هیئت امنای ستاد اجرایی شهدای گمنام بابل در مدرسه علمیه صدر با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) اظهار داشت: برگزاری برنامه ها با محوریت شهدا تذکر به خودمان است و باید از این فرصت ها برای صیقل دادن روح و روانمان بهره ببریم.

وی با بیان اینکه بسیاری از پیکرهای شهدا در مناطق عملیاتی ماندند و هنوز تفحص نشدند، افزود: حضور در مناطق عملیاتی باعث تحول می شود و باید با چشم دل ببینیم تا به کمال برسیم.

سردار ملکی با اشاره به تفحص شهیدان سید ابراهیم اسماعیل زاده و سید حسین اسماعیل زاده (پدر و پسر) در منطقه عملیاتی والفجر 6 (چیلات) عنوان کرد: تابلوی شهیدان اسماعیلزاده در حسینیه وداع مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان جانمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه خادمین شهدا توفیق دارند در مسیر شهدا گام بردارند و به نوکری شهدا بپردازند، ادامه داد: شما مدال خادمی شهدا را بر گردن دارید و نگاه ویژه شهدا به زندگیتان برکت می دهد.

این مسئول با بیان اینکه یادمان های شهدای گمنام مکانی برای روایتگری و شاخهای از دانشگاه شاهد است، اضافه کرد: اینجا محل شکلگیری شخصیت جوانان خواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

412 شهید گمنام در مازندران آرام گرفته اند

412 شهید گمنام در مازندران آرام گرفته اند