مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 19:372022-02-17سياسي

بسیج در همه حوزه ها، اثربخش و کلید حل مشکلات است


فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید بر اینکه بسیج متعلق به مردم و مسئولان است، گفت: بسیج در همه حوزه ها اثربخش و کلید همه مشکلات است.

- همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید بر اینکه بسیج متعلق به مردم و مسئولان است، گفت: بسیج در همه حوزه ها اثربخش و کلید همه مشکلات است.

به گزارش، سردار مظاهر مجیدی پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه در سپاه که بعد از دوره فرماندهی سه یا چهارساله جابه جایی هایی صورت می گیرد و قطعاً این تغییر و تحولات باعث رشد و پویایی یک سازمان خواهد شد، عنوان کرد: تجربه دفاع مقدس به ما نشان داده که اگر سازمانی به پیکره مردم وصل شود، دوام آن همیشگی است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح با مردم قوت می گیرند، اظهار کرد: امام علی (ع) 1400 سال پیش در جنگ های متعددی شرکت کردند و جملاتی را در حوزه نیروهای مسلح بیان کردند که امروز وقتی عمیق می شویم، تصور می شود آنها را برای عصر حاضر بیان کردند؛ حضرت فرمودند لشکریان دژ محکم امت و مردم هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، گفتند ارتش دوباره ساخته شود اما امام (ره) خیلی هوشیار بودند و می گویند اگرچه سران ارتش ضعیف شدند اما نباید از بین برود، بلکه باید تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج در همه حوزه ها، اثربخش و کلید حل مشکلات است

بسیج در همه حوزه ها، اثربخش و کلید حل مشکلات است