مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-19سياسي

توزیع 5000 بسته غذایی در مناطق کم برخوردار خراسان شمالی از سوی بنیاد احسان


نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی از توزیع پنج هزار بسته غذایی در مناطق کم برخوردار استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی از توزیع پنج هزار بسته غذایی در مناطق کم برخوردار استان خبر داد.

محسن پولادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به توزیع پنج هزار بسته غذایی در مناطق کم برخوردار استان، اظهار کرد: توزیع بسته های غذایی مذکور توسط 49 گروه مردمی و جهادی در استان انجام می شود.

وی با بیان اینکه رزمایش توزیع بسته های غذایی در شهر راز برگزار می شود، افزود: فاز دوم مرحله ششم رزمایش فردا یکم اسفند ماه برگزار می شود.

پولادی با اشاره به اینکه برای تهیه هر کدام از بسته های غذایی بیش از 400 هزار تومان هزینه شده است، تأکید کرد: حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار بنیاد احسان است و به همین جهت تمام کمک هایی که به نیازمندان انجام می شود، اقلام آن از تولید کنندگان داخلی خریداری می شود.

وی با تأکید براینکه برای خریداری بسته های غذایی بیش از دو میلیارد تومان هزینه شده است، ادامه داد: این رزمایش آخرین رزمایش مرحله ششم است و کمک های بعدی در مرحله هفتم انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5000 بسته غذایی در مناطق کم برخوردار خراسان شمالی از سوی بنیاد احسان

توزیع 5000 بسته غذایی در مناطق کم برخوردار خراسان شمالی از سوی بنیاد احسان