مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-19سياسي

استفاده از ظرفیت های بسیج در ترویج فرهنگ سازی استاندارد در جامعه


مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: ظرفیت های ویژه بسیج در راستای ترویج فرهنگ استفاده از استانداردها بکارگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هاشم علایی ظهر شنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی بین اداره کل استاندارد ک سازمان بسیج علمی، پژوهش و فناوری در اردبیل اظهار کرد: ترویج استفاده از استاندارد در جامعه از اهداف اصلی و سیاست عمده سازمان است و در این راستا با دستگاه های متعدد همکاری های مشترک و دوجانبه داریم.

وی خاطرنشان کرد: به منظور گسترش همکاری های آموزشی، علمی و پژوهشی و استفاده از ظرفیت های موجود تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه اداره کل استاندارد اردبیل و سازمان بسیج علمی، پژوهش و فناوری تمدید شد.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل در این دیدار گفت: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها به منظور استفاده بهینه از ظرفیت بخش خصوصی و در راستای اجرای سیاست های ابلاغی اصل 44 قانون اساسی اقدام به انعقاد تفاهم نامه همکاری شده است.

علایی ادامه داد: در زمینه اعتلای قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و به منظور تحقق اهداف برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی مرتبط و استفاده از ظرفیت ها و امکانات بومی _ منطقه ای و به منظور جلب مشارکت عمومی در توسعه و رونق اقتصادی استان، تفاهم نامه همکاری علمی، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های بسیج در ترویج فرهنگ سازی استاندارد در جامعه

استفاده از ظرفیت های بسیج در ترویج فرهنگ سازی استاندارد در جامعه