مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-19سياسي

لجن پراکنی ها علیه 22 بهمن / بهانه های ضدانقلاب در شکست ها چیست


رسانه ها و شبکه های ماهواره ای هرساله تلاش می کنند تا با انتشار شایعات و بزرگنمایی مشکلات مردم ایران را از حضور در راهپیمایی منصرف کنند؛ زمانی هم که شکست می خوردند سعی می کنند با فرار به جلو خودشان را آرام کنند.

- از شایعه تا واقعیت: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز پنج شنبه، در بخشی از فرمایشات شان در ارتباط تصویری با جمعی از مردم آذربایجان حضور خودجوش و تحسین برانگیز مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را از کارهای بزرگ ملت برشماردند و فرمودند: مردم با وجود اینکه در محاصره انواع مشکلات مانند کرونا، مشکلات معیشتی، لجن پراکنی های بیگانگان و متأسفانه کمک بعضی عناصر داخلی به آن لجن پراکنی ها قرار داشتند، این راهپیمایی عظیم را به گونه ای انجام دادند که بر اساس گزارش های معتبر جمعیت در اغلب استانها بیش از سال گذشته بود.

  دشمنان مردم ایران 43 سال است که به خیال خام خود، سال آخر جمهوری اسلامی را می خواهند جشن بگیرند.

حضور پرشور اما متفاوت مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال هم نشان داد که مردم علی رغم تمام مشکلات و انتقادات به جای خود از عملکرد سال های اخیر مسئولان، پشتیبان نظام و کشورشان هستند.

از سوی دیگر دشمنان قسم خورده ایران از سال های ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی، با ابزارهای مختلف خود سعی کرده تا واقعیات را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لجن پراکنی ها علیه 22 بهمن / بهانه های ضدانقلاب در شکست ها چیست

لجن پراکنی ها علیه 22 بهمن / بهانه های ضدانقلاب در شکست ها چیست