مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 17:572022-02-19سياسي

امیر احمدیان: باید ذهنیت خود را نسبت به روس ها تغییر دهیم


رییس کمیته علمی انجمن دوستی ایران و روسیه با تاکید بر اینکه باید بررسی کنیم که چرا امروز در رابطه با روسیه با مشکل مواجهیم؟ گفت: به عنوان کشوری قدرتمند باید ذهنیت خود را نسبت به روس ها تغییر دهیم و در این مسیر باید از ظرفیت های انجمن های دوستی استفاده کنیم.

- رییس کمیته علمی انجمن دوستی ایران و روسیه با تاکید بر اینکه باید بررسی کنیم که چرا امروز در رابطه با روسیه با مشکل مواجهیم؟ گفت: به عنوان کشوری قدرتمند باید ذهنیت خود را نسبت به روس ها تغییر دهیم و در این مسیر باید از ظرفیت های انجمن های دوستی استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام امیر احمدیان رییس کمیته علمی انجمن دوستی ایران و روسیه در نشستی که با عنوان فرصت ها، چالش ها و سازوکارهای بسط روابط فرهنگی ایران و روسیه که در دفتر انجمن دوستی ایران و روسیه در تهران برگزار شد، با تاکید بر اینکه انجمن های دوستی به دنبال انجام اقدامات فرهنگی با هدف توسعه روابط اقتصادی و سیاسی هستند، اظهار کرد: هدف از تاسیس انجمن دوستی ایران و روسیه بر طرف کردن کج فهمی های ایرانی ها نسبت به روس ها و کج فهمی های روس ها نسبت به ایران بود؛ چراکه نوع نگاه است که روابط کشورها را با هم تضمین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر احمدیان: باید ذهنیت خود را نسبت به روس ها تغییر دهیم

امیر احمدیان: باید ذهنیت خود را نسبت به روس ها تغییر دهیم