مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:222022-02-20سياسي

کم توجهی به جامعه معلمان بسیار آسیب زاست


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان این که معلمان وظیفه مهم تربیت نسل آینده را بر عهده دارند، گفت: کم توجهی یا بی توجهی به جامعه معلمان بسیار آسیب زاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست، افزود: بیانات مقام معظم رهبری را به طور خاص در خصوص دانشگاه فرهنگیان و به طور عام در خصوص دانشگاه ها و مراکز علمی و تربیتی استخراج، محور بندی و سپس برنامه عملیاتی را طرح ریزی کنیم تا هم جدول برنامه ها در پیش روی ما باشد و هم معیاری برای گزارش عملکرد داشته باشیم.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: حرف و حدیث هایی در خصوص دانشگاه فرهنگیان استان وجود دارد که بخشی از آن کم توجهی، کمبود امکانات و ظرفیت است که نیازمند جلب توجه، اهتمام مسئولان کشوری و پشتیبانی بیشتر است و در خود استان نیز شاید بتوان به طور موقت از ظرفیت سایر دستگاه ها استفاده کرده و به مرور امکانات را گسترش داد.

آیت الله محامی ادامه داد: محتوای دانشی و مهارتی که به دانشجویان ارائه می شود مهم است و باید دقت داشت که در پذیرش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به هیچ عنوان با کسی مدارا نشود زیرا ورود فرد ضعیف به سیستم آموزش و پرورش به مدت 30 سال چرخه تعلیم و تربیت را کُند خواهد کرد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی تصریح کرد: بینش از دیگر نکات مورد تاکید است و مهم است که معلمان چگونه تربیت می شوند زیرا این قشر وظی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم توجهی به جامعه معلمان بسیار آسیب زاست

کم توجهی به جامعه معلمان بسیار آسیب زاست