مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 14:572022-02-21دانش

آموزش مقدماتی نرم افزار EEGLAB


انجمن علمی دانشجویی مهندسی پزشکی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)، دوره آموزشی مقدماتی نرم افزار EEGLAB را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی مهندسی پزشکی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)، دوره آموزشی مقدماتی نرم افزار EEGLAB را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره با تدریس زهرا ریاضی ـ دانشجوی دکتری مهندسی پزشکی، از 11 تا 25 اسفند در روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 برپا می شود.

Loading data - Channel location - Plotting channel spectra and maps - Preprocessing tools - Extracting data epocha - Data averaging - Selecting data epoch and comparing - Plotting ERP imaging - Decomposing data using ICA - working with ICA component - Rejecting Arifacts سرفصل های این دوره است.

علاقه مندان برای شرکت در دوره آموزشی EEGLAB و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شناسه @bme_iriu پیام دهند.

سیگنال EEG، یکی از پیچیده ترین سیگنال های الکتریکی حیاتی است که تحلیل آن برای شناسایی و تشخیص بسیاری از اختلالات مغزی و نیز شناخت فرایندهای شناختی ضروری است و از این جهت، پردازش آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

یکی از ابزارها در پردازش سیگنال EEG، جعبه ابزار EEGLAB در نرم افزار برنامه نویسی MATLAB است که توسط مرکز سوارتز در نوروساینس محاسباتی (SCCN) راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مقدماتی نرم افزار EEGLAB

آموزش مقدماتی نرم افزار EEGLAB