مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 16:572022-02-21سياسي

برگزاری همایش کتاب سال حوزه با سخنرانی آیت الله نوری همدانی


دبیر علمی همایش کتاب سال حوزه از برگزاری مراسم اختتامیه این همایش با سخنرانی آیت الله نوری همدانی و آیت الله اعرافی در شهر مقدس قم خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازقم، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی معاون پژوهشی حوزه علمیه در نشست خبری بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه و پنجمین جشنواره مقالات علمی حوزه که امروز در ساختمان انجمن های علمی حوزه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سیاست های معاونت، ترویج امر پژوهش  و تشویق پژوهشگران و زمینه سازی برای ایجاد پژوهش در حوزه های علیمه و جامعه است و حدود 500 مدرسه در حوزه های علمیه سراسر کشوردر بحث آموزش مهارت های پژوهشی که در نظام جدید حوزه های علمیه ابلاغ شده است را دنبال می کنند و برای طلاب سطح یک چند مقاله موظفی و تحقیق پایانی قرار داده شده است که گامی برای آشنایی  و تمرین پژوهش در دوران تحصیل است.

رییس شورای علمی کتاب حوزه افزود:  برای ایجاد انگیزه و گسترش امر پژوهش، جشنواره علامه حلی برنامه ریزی شده است که به صورت استانی برگزار می شود و آثار منتخبان استانی در جشنواره کشوری مورد ارزیابی قرار می گیرد.

این جشنواره مشترک با حوزه علمیه خواهران در سراسر کشور برگزار می شود و در این جشنواره طلاب زیر 35 سال بطور میانگین در هرسال 15 هزار مقاله، کتاب و پایان نامه که در مجموع بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش کتاب سال حوزه با سخنرانی آیت الله نوری همدانی

برگزاری همایش کتاب سال حوزه با سخنرانی آیت الله نوری همدانی