مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 17:072022-02-21سياسي

همایش کتاب سال حوزه با سخنرانی آیت الله نوری همدانی برگزار می شود


دبیر علمی همایش کتاب سال حوزه از برگزاری مراسم اختتامیه این همایش با سخنرانی آیت الله نوری همدانی و آیت الله اعرافی در شهر مقدس قم خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازقم، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی معاون پژوهشی حوزه علمیه در نشست خبری بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه و پنجمین جشنواره مقالات علمی حوزه که امروز در ساختمان انجمن های علمی حوزه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سیاست های معاونت، ترویج امر پژوهش  و تشویق پژوهشگران و زمینه سازی برای ایجاد پژوهش در حوزه های علیمه و جامعه است و حدود 500 مدرسه در حوزه های علمیه سراسر کشوردر بحث آموزش مهارت های پژوهشی که در نظام جدید حوزه های علمیه ابلاغ شده است را دنبال می کنند و برای طلاب سطح یک چند مقاله موظفی و تحقیق پایانی قرار داده شده است که گامی برای آشنایی  و تمرین پژوهش در دوران تحصیل است.

رییس شورای علمی کتاب حوزه افزود:  برای ایجاد انگیزه و گسترش امر پژوهش، جشنواره علامه حلی برنامه ریزی شده است که به صورت استانی برگزار می شود و آثار منتخبان استانی در جشنواره کشوری مورد ارزیابی قرار می گیرد.

این جشنواره مشترک با حوزه علمیه خواهران در سراسر کشور برگزار می شود و در این جشنواره طلاب زیر 35 سال بطور میانگین در هرسال 15 هزار مقاله، کتاب و پایان نامه که در مجموع بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش کتاب سال حوزه با سخنرانی آیت الله نوری همدانی برگزار می شود

همایش کتاب سال حوزه با سخنرانی آیت الله نوری همدانی برگزار می شود