مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 20:172022-02-21سياسي

شستا در پروژه های اقتصادی استان کرمان سرمایه گذاری می کند


استاندار کرمان و شماری از نمایندگان استان کرمان امروز دوم اسفندماه در تهران با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و معاونان ایشان دیدار و گفت وگو کردند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان و شماری از نمایندگان استان کرمان امروز دوم اسفندماه در تهران با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و معاونان ایشان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، در این جلسه که در محل کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، نمایندگان شهرستان های مختلف استان ظرفیت های این شهرستان ها در بخش اقتصادی را تشریح کرده و خواستار حضور فعالانه تر شستا در این استان شدند.

علی زینی وند استاندار کرمان با تشکر از اقدامات گذشته هلدینگ شستا در استان کرمان، گفت: شستا یک مجموعه اقتصادی است و باید برای سرمایه گذاری در حوزه اقتصادی با مطالعه دقیق وارد شود تا این سرمایه گذاری اثر بخش باشد.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت ارشد استان برای حمایت از سرمایه گذاری های جدید آماده است؛ گفت: پیشنهادمان این است که مدیرعامل محترم شستا اولویت های این مجموعه برای سرمایه گذاری در استان را به استانداری اعلام کنند تا پس از جمع بندی وارد فاز اجرایی شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شستا در پروژه های اقتصادی استان کرمان سرمایه گذاری می کند

شستا در پروژه های اقتصادی استان کرمان سرمایه گذاری می کند