مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:122022-02-22پزشكي

علائم هشدار در هنگام بروز مشکلات سلامت روان دانشجویان چیست؟


روانپزشک مرکز مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان این که دوره پرچالش دانشجویی که اغلب با شروع دوره بزرگسالی و استقلال اجتماعی همراه می شود، - روانپزشک مرکز مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان این که دوره پرچالش دانشجویی که اغلب با شروع دوره بزرگسالی و استقلال اجتماعی همراه می شود، حاوی تجربیات سخت و متنوعی است، ابراز داشت: در این دوران با شناخت علائم هشدار در دوستان و اطرافیان، می توانیم قبل از پیچیده شدن این مشکلات و تبدیل آن ها به بیماری جدی روانپزشکی، اقدام درمانی انجام و حمایت لازم را ارائه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبنم نوحه سرا روانپزشک مرکز مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران در نشست آموزشی توانمندسازی آشنایی با مهارت های همتایاری دانشجویی که در سالن جلسات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برگزار شد، با طرح این سؤال که چرا مهم است علائم هشدار را بشناسیم؟ ابراز داشت: دوره پرچالش دانشجویی که اغلب با شروع دوره بزرگسالی و استقلال اجتماعی همراه می شود، حاوی تجربیات سخت و متنوعی است.

این تجربیات و چالش ها می توانند در صورت وجود مشکلات قبلی، سابقه خانوادگی و نبود شبکه حمایتی به اختلالات روانشناختی تبدیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم هشدار در هنگام بروز مشکلات سلامت روان دانشجویان چیست؟

علائم هشدار در هنگام بروز مشکلات سلامت روان دانشجویان چیست؟