مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 11:022022-02-22دانش

ارائه دفترچه اقامت ویژه برای مهاجران نخبه و کارآفرین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پرویز کرمی رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مهاجرت یکی از فرصت ها و تهدیدات جدی این روز های کشور های مهاجرفرست و مهاجرپذیر است، - مشاور رییس بنیاد ملی نخبگان گفت: مهاجران غیر ایرانی با دریافت دفترچه اقامت ویژه می توانند به جز حق رای؛ از همه حقوق شهروندی در ایران برخوردار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پرویز کرمی رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مهاجرت یکی از فرصت ها و تهدیدات جدی این روز های کشور های مهاجرفرست و مهاجرپذیر است، بیان کرد: پدیده ای که اگر به نحو مناسبی مدیریت شود می تواند برای کشور ها منافع مالی و انسانی به همراه داشته باشد.

ایران هم با توجه به همجواری با برخی کشور ها یا جاذبه های مختلفی که دارد سال ها است میزبان مهاجرانی از کشور های مختلف است که برخی از آن ها نخبگان علمی و دانشی هستند.

سخنگوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه گفت: ایران نزدیک به 4 دهه است که جمعیت بالایی از مهاجران را میزبانی می کند.

بسیاری از این مهاجران با وجود مشکلات زیادی که سر راه تحصیل و کسب و کارشان در ایران بود توانستند موفقیت های بالایی کسب کنند و به عنوان نخبگان دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه دفترچه اقامت ویژه برای مهاجران نخبه و کارآفرین

ارائه دفترچه اقامت ویژه برای مهاجران نخبه و کارآفرین