مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 11:272022-02-22اقتصادي

جزییات توافق های اقتصادی ایران و قطر


رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در خصوص روند مذاکرات با بخش دولتی و خصوص قطر، گفت: پروژه های صنعتی و دانش بنیان ایرانی با استقبال طرف قطری مواجه شد.

- به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، علیرضا پیمان پاک که رییس جمهوری و وزیر صنعت را در سفر به قطر همراهی می کند، با اشاره به دیدارهای برگزار شده با مقامات دولتی این کشور، اظهار داشت: در دیدار با وزیر صنعت و تجارت قطر در خصوص ایجاد مرکز تجاری ایران در این کشور به منظور مدیریت و پیگیری مسائل و مشکلات تجار و برنامه ریزی برای ارتباط صحیح تاجران برتر دو کشور گفت و گو و مقرر شد مرکز تجاری با همکاری طرف قطری ایجاد شود.

وی افزود: در این دیدارها همچنین با بررسی مسائل مربوط به پهلوگیری کشتی های ایرانی مقرر شد با توجه به تفاهم نامه میان وزیر راه و شهرسازی ایران با وزیر همتای خود در قطر، تسهیل سازی در این زمینه صورت گیرد.

رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به نقش ویژه ایران در ترانزیت، خاطرنشان کرد: ظرفیت ایران به عنوان پل ارتباطی میان کشورهای حاشیه خزر و روسیه با قطر، هند و کشورهای آفریقایی به منظور صادرات مجدد و ترانشیپ مورد استقبال طرف قطری قرار گرفت و وزات صمت مسئولیت پیگیری و انجام آن را عهده دار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات توافق های اقتصادی ایران و قطر

جزییات توافق های اقتصادی ایران و قطر