مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:522022-02-23فرهنگي

اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر در کرمان؛ 26 برگزیده تجلیل شدند


ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کرمان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد و خبرگزاری فارس رتبه اول بخش تیتر جشنواره را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، امین رجایی نژاد، رییس بسیج رسانه استان کرمان امروز در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر، با بیان اینکه آثار در دو مرحله داوری شد، اظهار کرد: 117 رسانه شرکت کننده این جشنواره بودند و 750 اثر به دبیخانه فرستاده شد که از بین آین آثار 26 اثر برگزیده شد.

وی ادامه داد: آثار در قالب های خبر، گزارش، تیتر، چندرسانه ای، عکس و یادداشت بودند که تعداد 8 سفر به مشهد مقدس به نفرات برتر در بخش ویژه جشنواره اهدا خواهد شد.

رسانه ها در جهاد تبیین نقش زیادی دارند حجت الله  پاداش، مسؤول بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: نام جشنواره ابوذر به جهت جایگاه و نقشی که ابوذر در پیشبرد اسلام و پایه گذاری نظام دینی داشتند، مبارک است.

  وی افزود: در تاریخ صدر اسلام علی رغم اینکه پیامبر اکرم(ص) نقش بزرگی داشتند، اما نقش برخی انصار و یاران پیامبر پوشیده نیست و به رشد و شکوفایی روز افزون کمک کردند که یکی از آنها ابوذر غفاری است.

صداقت رفتار و صداقت گفتار و عشق به اسلام او را متمایز کرده بود، که بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) نیز ادامه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر در کرمان؛ 26 برگزیده تجلیل شدند

اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر در کرمان؛ 26 برگزیده تجلیل شدند