مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 14:172022-02-23سياسي

سرپرست فرمانداری ارومیه معرفی شد


محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، طی حکمی «غلامحسین عماری» را به عنوان «سرپرست فرمانداری ارومیه» معرفی شد.

- ارومیه – طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی غلامحسین عماری به عنوان سرپرست فرمانداری ارومیه معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ارومیه گفت: در جمهوری اسلامی ایران مردم در تمامی عرصه ها بر روی کار آمده و مردم تصمیم گیرنده اصلی هستند.

رضا ابراهیمی، جابجایی ها در سطح مدیریتی را امری طبیعی اعلام کرده و افزود: با تغییر مدیران، تفکری جدید مسئولیت را بر عهده می گیرد تا سیاست های کل را در سطح شهرستان اجرایی کند.

وی همچنین اتخاذ تصمیمات را در نظام جمهوری اسلامی ایران براساس رأی مردم دانست و خاطرنشان کرد: با انقلاب اسلامی، مردم در تمامی عرصه ها بر روی کار آمدند و بی تردید در مردم سالاری دینی، مردم تصمیم گیرنده اصلی هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه کشورمان همواره درگیر تحریم های ظالمانه بوده، افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران با اتکا به ظرفیت های داخلی و با نگاه به درون، در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری ارومیه معرفی شد

سرپرست فرمانداری ارومیه معرفی شد