مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 18:072022-02-23اقتصادي

خراسان شمالی ظرفیت توسعه خوشه های صنعتی را دارد


معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: خراسان شمالی ظرفیت توسعه خوشه های صنعتی را دارد.

- رضا رحیمی در مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی اظهارکرد: خراسان شمالی ظرفیت توسعه خوشه های صنعتی را علاوه بر زمینه های صنعتی و معدنی در زمینه های محصولات کشاورزی مانند انگور، کشمش و عسل نیز دارد.

وی گفت: حوزه صنایع کوچک، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران متولی توسعه خوشه هاست و خوشه های صنعتی راهبردی نوین جهت حل مشکلات صنایع کوچک است.

وی به ماموریت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اشاره و بیان کرد: حمایت از صنایع کوچک و ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی دو ماموریت ویژه و اصلی این سازمان است.

رحیمی اظهار کرد: در این استان ظرفیت هایی مانند مرز مشترک و واحد های بزرگ صنعتی مانند پتروشیمی، فولاد و سیمان وجود دارد که با توجه به آن می توان برای توسعه صنایع قدم های خوبی برداشت.

وی به ضرورت شناسایی و احصاء حلقه های مفقوده در صنایع کوچک تاکید و خاطرنشان کرد: حلقه های مفقوده واحدهای صنعتی کوچک باید با همکاری دستگاه ها مشخص شود و با تمام ظرفیت موجود در استان آن ها را تکمیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی ظرفیت توسعه خوشه های صنعتی را دارد

خراسان شمالی ظرفیت توسعه خوشه های صنعتی را دارد