مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 19:222022-02-23سياسي

رحمانی حکم تمشیت امور فرمانداری رفسنجان را دریافت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا رحمانی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رفسنجان حکم تمشیت امور فرمانداری را تا معرفی سرپرست جدید با اختیارات کامل از استاندار کرمان دریافت کرد.

در پی برکناری پورمحمدی سرپرست فرمانداری رفسنجان توسط وزیر کشور به دنبال اهانت به یک خبرنگار در نشست خبری که روز یکشنبه برگزار شده بود، استاندار کرمان، حکم تمشیت امور فرمانداری رفسنجان تا زمان معرفی سرپرست جدید را برای محمدرضا رحمانی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رفسنجان صادر کرد.

بنا به اعلام رحمان جلالی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان عصر امروز چهارم اسفند ماه محمدرضا رحمانی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رفسنجان با حضور در دفتر استاندار کرمان، حکم تمشیت امور فرمانداری را تا معرفی سرپرست جدید با اختیارات کامل از علی زینی وند استاندار کرمان دریافت کرد.

عزل سرپرست سابق به دلیل رفتار نامناسب روز گذشته، در پی رفتار نامناسب علی اکبر پورمحمدی سرپرست فرمانداری رفسنجان با یکی از خبرنگاران، احمد وحیدی وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار کرمان، دستور عزل وی را صادر کرد.

انتهای پیام/80016/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی حکم تمشیت امور فرمانداری رفسنجان را دریافت کرد

رحمانی حکم تمشیت امور فرمانداری رفسنجان را دریافت کرد