مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 11:472022-02-24سياسي

لزوم تشکیل فوری ستاد ملی مقابله با گرد و غبار


رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: مقابله با بیابان زایی با مشارکت مردم و بخش غیر دولتی از رویکردهای سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور در حاشیه دیدار با استاندار خوزستان بر همکاری استانداری و سایر دستگاه های استان خوزستان برای مهار کامل کانون های بحرانی داخلی گرد و غبار تأکید کرد و گفت: ضروری است به صورت فوری ستاد ملی مقابله با گرد و غبار با حضور وزرا و معاونان رییس جمهوری تشکیل شود.

منصور افزود: یکی از معضلات بزرگ استان خوزستان پدیده گرد و غبار است که با تلاش های صورت گرفته در سال های گذشته بخش زیادی از کانون های داخلی بحرانی مهار شده است و نیاز به مساعدت و همکاری استانداری خوزستان در تأمین حق آبه کانال های احداث شده برای مرطوب سازی و تأمین نیازهای آبی نهال های کاشته شده وهمچنین تأمین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز در سال جاری و سال آینده است.

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان اینکه یکی از رویکردهای سازمان، مقابله با بیابان زایی با مشارکت مردم و بخش غیر دولتی است،گفت: کارهای مقابله با بیابان زایی را می توانیم در قالب اجرای طرح هایی که هم واجد فعالیت های تثبیت خاک و بیابان زدایی و هم فعالیت های اقتصادی برای مردم باشد، انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل فوری ستاد ملی مقابله با گرد و غبار

لزوم تشکیل فوری ستاد ملی مقابله با گرد و غبار