مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 18:322022-02-25سياسي

مدیریت مراکز درمانی خارج کشور هلال احمر بر اساس استراتژی یکپارچه


رییس جمعیت هلال احمر بر ضرورت تدوین استراتژی یکپارچه برای مدیریت مراکز درمانی خارج از کشور این جمعیت با نگاه به دیپلماسی سلامت تأکید کرد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر در جلسه برخط با مسئولان مراکز درمانی هلال احمر خارج از کشور گفت: برنامه های این مراکز با دقت زیادی مطالعه خواهد شد زیرا باید خدمات به بهترین شکل ارائه شود.

‎کولیوند گفت: خدمات درمانی مراکز خارج از کشور بااقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران ارتباط مستقیم دارد به همین منظور باید بهترین و باکیفیت ترین خدمات در مراکز خارج از کشور ارائه شود.

‎وی افزود: حتماً در مراکز درمانی خارج از کشور باید نشان ها و نمادهایی از جمهوری اسلامی و همچنین پرچم مقدس کشورمان در ورودی مراکز وجود داشته باشد.

‎رییس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: مراکز درمانی خارج از کشور مکلف هستند تا ارتباطشان را با مسئولان محلی، منطقه ای و کشوری در کشور میزبان گسترش دهند؛ لذا این امر باعث می شود ارزش های نظام جمهوری اسلامی بیش ازپیش نمایان باشد.

‎کولیوند گفت: باید برنامه 5 ساله خدمات مراکز خارج از کشور آماده شود تا علاوه برافزایش خدمات، میزان بهره وری مراکز جمعیت هلال احمر نیز افزایش یابد تا این مراکز به خودکفایی کامل و برنامه های توسعه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مراکز درمانی خارج کشور هلال احمر بر اساس استراتژی یکپارچه

مدیریت مراکز درمانی خارج کشور هلال احمر بر اساس استراتژی یکپارچه