مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 10:372022-02-26اقتصادي

تعیین تکلیف وضعیت شن چاله بزرگ تهران به کجا رسید؟


شهردار منطقه 18 تهران از تعیین تکلیف وضعیت شن چاله بزرگ تهران تا خرداد سال آینده و حل مشکل تملکات موجود در پروژه های بزرگراه شهید بروجردی و باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) و بهره برداری از آن ها در سال 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، یعقوب هوشیار درباره مهمترین پروژه های نیمه کاره این منطقه گفت: پروژه بزرگراه شهید بروجردی معطل یک سری تملکات بود که در چهار ماه گذشته تملک این املاک با اعتباری در حدود 200 میلیارد تومان انجام شد و  چند روز پیش آخرین ملکی که در تندروی بزرگراه شهید بروجردی وجود داشت نیز تخریب شد؛ پیمانکار پروژه قول داده که مسیر تندرو را تا 1401 تحویل دهد و ما نیز پشتیبانی مالی آن را انجام می دهیم؛ امیدواریم این پروژه که بیش از 11 سال است معطل مانده در سال 1401 در منطقه 18 به بهره برداری برسد.

شهردار منطقه 18 پروژه مهم و چند وجهی دیگر در منطقه 18 را پروژه بزرگراه بهار عنوان کرد و افزود: با پیمانکار این پروژه برای ادامه اجرای آن صحبت کردیم که بر اساس بودجه تخصیص داده شده امیدواریم در سال 1401 تا خیابان شهید عمرانی تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: دیگر پروژه نیمه کاره و بسیار با اهمیت، پروژه باغ راه حضرت زهرا (س) است که به طول 9 کیلومتر در مناطق 17 (سه کیلومتر)و 18 (6 کیلومتر) قرار دارد؛ بودجه کامل این پروژه در سال 1401 دیده شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف وضعیت شن چاله بزرگ تهران به کجا رسید؟

تعیین تکلیف وضعیت شن چاله بزرگ تهران به کجا رسید؟