مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:472022-02-27ورزشي

فرصت گرفتن کرسی مهم در وزنه برداری جهان به خطر افتاد


در حالی که مدت زمان زیادی تا پایان مهلت ثبت نام برای انتخابات فدراسیون جهانی باقی نمانده هنوز فدراسیون وزنه برداری ایران بلاتکلیف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون جهانی وزنه برداری تا 11 اسفند به کشورها مهلت داده است تا اسامی کاندیداهای خود را برای حضور در انتخابات این فدراسیون ارسال کنند.

نکته مهم این است که با توجه به حواشی زیادی که فدراسیون جهانی داشت و حساسیت کمیته بین المللی المپیک بر روی اینکه نفرات قبلی دوباره در این فدراسیون نباشند، بنابراین بهترین فرصت است تا بتوان به دنبال کسب کرسی موثری بود.

وزنه برداری ایران با وجود اینکه از قدرت های جهان محسوب می شود اما کرسی تاثیرگذاری نداشته است بنابراین فرصت بسیار خوبی است که ایران بتواند پست مهمی بگیرد.

اما در این میان بلاتکلیفی فدراسیون مسئله ساز شده است و هنوز سرپرست فدراسیون مشخص نیست و معرفی کاندیداها از ایران در هاله ای از ابهام قرار دارد.

پنج سال پیش که انتخابات فدراسیون جهانی برگزار شد، نام رییس فدراسیون برای پست های کلیدی از ریاست گرفته تا دبیرکلی و نواب رییس و هیات اجرایی رد شد که در هیچ کدام هم رای نیاورد و حتی علی مرادی از برخی پست ها هم انصراف داد.

برای انتخاباتی هم که قرار بود در اواخر سال 2021 برگزار شود که به تعویق افتاد، باز هم همان نفرات قبل ثبت نام کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت گرفتن کرسی مهم در وزنه برداری جهان به خطر افتاد

فرصت گرفتن کرسی مهم در وزنه برداری جهان به خطر افتاد